A Non-Newtonian Fluid (maddening) wrote,
A Non-Newtonian Fluid
maddening

Okay... whiplash was asking me why the hell this guy billiam was able to get all these chicks to send him naked pictures.

Because he's not real. He's a parody. He's a wanna be Stile.
That's why he's getting Stile-like photos.

hehe ... Exhibit one

Exhibit two


Exhibit three:

hardcorebilliam: why is anal sex betta than regular sex?
UltraGirl 27: ew why?
hardcorebilliam: cuz it's warma, tighta and more degrading ta women!!!
hardcorebilliam: LOL!
UltraGirl 27: i didnt think that was funny at all... this is why i dont like you very much... i cant even belive you really think like that
hardcorebilliam: like wot?
hardcorebilliam: that was a JOKE!!!
hardcorebilliam: not for real
hardcorebilliam: I don't think it's degrading ta woman at all! They LOVE dat shit!
UltraGirl 27: uuugh. its just sad that you would actually even think to tell that joke... where i live everyone is so nice to each other...
hardcorebilliam: are u mad at billiam?
UltraGirl 27: im not mad... i dont get mad at anyone. i just think that the way you think is really... stupid
hardcorebilliam: hey now
hardcorebilliam: i neva call YOUnames!
UltraGirl 27: i just cant believe you are really like that... and think like that... im sorry, i dont mean to be mean, im just trying to be honest with you
hardcorebilliam: I love you
hardcorebilliam: i mean
hardcorebilliam: uh
hardcorebilliam: hi
UltraGirl 27: give me a break

Exhibit four
Subscribe

  • Oh LJ...

    While I rarely have the energy or mental clarity for a fully fleshed out blah blah in the livejournal, I almost always have the energy for picspam…

  • Yep, still feeling old

    Well alright, Semagic has changed more than a little since the last time I used it. Heh. This is pretty ridiculous. Because Tamara has chosen to…

  • (no subject)

    I think I need to remember to keep the LJ open in the background. Download another client for it and actually run the thing. Maybe that will increase…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 10 comments

  • Oh LJ...

    While I rarely have the energy or mental clarity for a fully fleshed out blah blah in the livejournal, I almost always have the energy for picspam…

  • Yep, still feeling old

    Well alright, Semagic has changed more than a little since the last time I used it. Heh. This is pretty ridiculous. Because Tamara has chosen to…

  • (no subject)

    I think I need to remember to keep the LJ open in the background. Download another client for it and actually run the thing. Maybe that will increase…